نوشته شده توسط : t8 digi

اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
همان طور که گفتیم برای پیشبرد کار و رونق بخشی به کسب و کار های مختلف، معرفی ، ارائه و فروش محصولات و خدمات در حوزه های مختلف نظیر تجارت، اموزش، اقتصاد و غیره باید از راه های موثر و مناسب برای تبلیغات استفاده کرد. بازاریابی یا تبلیغات به روش های مختلف و متنوعی انجام می شود. از جمله روش های انجام تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازاریابی سنتی
بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی اینترنتی و مجازی
بازاریابی ویروسی
بازاریابی چریکی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی محتوا
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار امدن روش ها و ابزار های متنوع در حوزه ی کسب و کار، به ویژه کسب و کار در فضای مجازی و اینترنتی برای موفقیت و دست یابی به نتایج مطلوب تر باید با این روش های جدید اشنا شد و نهایت استفاده را از ان ها کرد.

صاحبان مشاغل مختلف برای موفق شدن و رونق بخشی به کسب و کار خود و هم چنین افزایش فروش خود باید در کنار ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت و مطلوب، سعی در بیشتر و بهتر دیده شدن داشته باشند.

مطلب روز عوامل موفقیت در رستوران داری
حال می خواهیم بدانیم به چه شکل می شود این مهم را اجرایی کرد. یکی از راه های بیشتر و بهتر دیده شدن انجام تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. همان طور که می دانید شبکه های مجازی به ابزارهای قوی و موثری در زمینه ی تبلیغات اینترنتی بدل شده اند.

شبکه های اجتماعی
این شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و غیره همگی دارای ابزار های مختلفی هستند که می توان از ان ها برای انجام تبلیغات استفاده کرد. این شبکه های اجتماعی بستری را فراهم می کنند که از طریق ان ها بتوان محصولات، کالا ها و خدمات مختلف را به بهترین، سریع ترین و تاثیرگذار ترین روش های ممکن عرضه کرد.

البته که استفاده از این شبکه های مجازی به عنوان ابزار و کانالی برای انجام تبلیغات و افزایش فروش و حتی فعالیت و اهداف دیگری چون برند سازی نیازمند رعایت باید ها و نباید های مختلفی هستند. در واقع باید به جنبه های مختلف این کار اشراف کامل داشت.

همان طور که گفتیم بازاریابی اینترنتی یکی از انواع بازاریابی می باشد که خود نیز دارای انواع مختلفی است. در این نوع از تبلیغات از اینترنت و ابزار های مختلف و یا برنامه هایی که به کمک ان کار می کنند برای تبلیغات استفاده می شود.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی
از جمله روش های تبلیغ اینترنتی digital marketing می توان به بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو ssearch engine marketing، بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی social network marketing ، بازاریابی محتوایی content marketing، نمایش تبلیغات، بازاریابی ایمیلی email marketing و غیره اشاره کرد.

در هر یک از موارد ذکر شده امکانات و قابلیت هایی وجود دارد که بتوان به وسیله ان ها بیشتر دیده و شناخته شد. یکی از این قابلیت ها، تبدیل شدن به واینر یا همان واینر شدن می باشد.

مطلب روز افزایش فروش رستوران
واینر کیست؟
پیش تر گفتیم که می توان از قابلیت های مختلف ابزارها و نرم افزار های اینترنتی و مجازی استفاده کرد و بیشتر دیده و شناخته شد. هر چقدر بیشتر در معرض دیده شدن و شنیده شدن قرار بگیرید و یا از این افراد برای تبلیغات استفاده کنید می توانید به هدف خود نزدیک تر شوید. گفتیم که یکی از قابلیت ها واینر شدن است. حال می خواهیم بدانیم واینر شدن به چه معنا است و قبل از ان بدانیم که واینر کیست.

در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم. واینر در واقع به فردی گفته می شود که در فضای مجازی یعنی در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت داشته و از محبوبت بالایی برخودار است. به عبارتی تعداد زیادی از مردم، کاربران این شبکه های اجتماعی و فعالان حوزه ی اینترنت ان ها را می شناسند.

این افراد در حوزه های مختلفی فعالیت دارند. برخی از آن ها ارتیست و هنرمند هستند و گاها محصولاتی نیز دارند. برخی از ان ها کیگاپ ارتیست و برخی عکاس هستند. برخی اقدام به تهیه ی ویدیوهای انتقادی و گاها طنز و صرفا سرگرم کننده می کنند. برخی مدل هستند و در حوزه ی مدلینگ نیز فعال هستند و یا برخی صرفا از لحظات، فعالیت ها و به طور کلی زندگی روزمره خود تصاویر و ویدیوهایی تهیه کرده و به اشتراک می گذارند.

منبع : واینر چیست تیم هشت



:: بازدید از این مطلب : 1251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : t8 digi

انواع پادکست؟
پادکست ها طیف وسیعی از موضوعات را شامل می شوند که از نمونه های آن می توان به پادکست های تاریخی، پزشکی، موسیقی، ادبیات، علمی و… نام برد.

پادکست انواع مختلفی دارد که از انواع آن می توان به پادکست مصاحبه ای، پادکست تک نفره، پادکست میزگرد، پادکست گفت و گو محور و با میزبانی مشترک، پادکست قصه گوی غیر داستانی، پادکست قصه گوی داستانی، پادکست ترکیبی و محتواهای تغییر کاربری داده شده اشاره کرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مطلب روز راهنمای ساخت پادکست
انواع پادکست؟
انواع پادکست؟
مشخصات یک پادکست خوب؟
از ویژگی های یک پادکست خوب می توان به تدوین صحیح آن اشاره کرد. نبود صداهای اضافی و وجود یک موسیقی ملایم می تواند در تهیه یک پادکست خوب و شنیدنی تأثیر به سزایی داشته باشد. در صورتی که قبل از ضبط صدا تمرین کرده باشید می توانید پادکستی تمیز و بدون اشتباه و به اصطلاح عامیانه تُپُق زدن داشته باشید.

یک پادکست خوب دارای یک نام جذاب است. اسمی که شما برای پادکست خود انتخاب کرده اید باید دارای یک کلمه ی کلیدی بوده تا موتورهای جستجوی گوگل بتوانند آن را تشخیص دهند.

مشخصات یک پادکست خوب؟
مشخصات یک پادکست خوب؟
پادکست شما باید یک تصویر مناسب و هنری داشته باشد. این تصویر می تواند شامل عنوانی که در رابطه با آن صحبت می کنید، تصویری از مهمان و یا میزبان پادکست و یا حتی تصاویری جالب از هر موضوعی باشد که می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.

برای معرفی بهتر پادکست شما می توانید از یک گوینده ی حرفه ای برای سخت محتوا استفاده کنید. در پادکست همانند برنامه های رادیویی مقدمه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید به مخاطب نشان دهید که در تولید پادکست از تخصص و مهارت کافی برخوردار هستید.

یکی دیگر از ویژگی های پادکست خوب منحصر به فرد بودن آن است. شما نباید موضوعات مورد بحث خود را کپی برداری کنید زیرا مردم به دلیل تکراری بودن به آن توجهی ندارند. سعی کنید مانند نوشتن در تهیه پادکست خلاقیت داشته باشید.

 

عوامل تأثیر گذار بر یک پادکست خوب؟
از عوامل مهم و تأثیر گذار بر روی یک پادکست خود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱)مکانی مناسب برای تولید پادکست که شامل محیطی می شود که عایق صوتی داشته باشد. شما می توانید به جای میکروفون از موبایل خود در صورتی که کیفیت ضبط خوبی دارد استفاده کنید.

۲)سخت افزار های مناسب برای ضبط صدا: اگر می خواهید یک پادکست خوب و با کیفیت داشته باشیدوجود یک کامپیوتر شخصی لازم است تا بتوانید ایرادات احتمالی صدا و کارهای آهنگ گذاری و… را راحت تر انجام دهید. همچنین وجود کارت صدای مناسب و میکروفون برای ضبط با کیفیت تر صدا، همچنین انتخاب یک نرم افزار مناسب لازم است.

۳) موضوعی که انتخاب می کنید از مهم ترین پارامترهای یک پادکست به شمار می رود. شما باید موضوعی را که انتخاب می کنید شنونده را به وجد آورده و او را تشویق به شنیدن قسمت های بعدی پادکست شما کند.

۴)سعی کنید در رابطه با هر موضوعی که می خواهید پادکست تهیه کنید مطالبی را انتخاب کنید که پر محتوا و مختصر بوده و از به کار بردن بحث های اضافی خودداری کنید زیرا در این صورت پادکست شما فقط طولانی شده و دیگر مخاطب نخواهد داشت.

۵)شما می توانید برای جذاب شدن پادکست و دور شدن از حس کسل کنندگی در قسمت های مختلف از صداها و موسیقی های ملایم استفاده کنید.

۶)باید به این موضوع توجه داشته باشید که خروجی و نتیجه کار شما مهم است. دقت کنید که فایلی با کیفیت بالا و حجم مناسب مد نظر است.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تولید پادکست هستید

مراحل تولید پادکست؟
در مرحله اول شما باید موضوع پادکست خود را انتخاب کنید. اگر ایده ای در سر دارید آن را برای خود پرورش داده و نگران تکراری بودن آن نباشید. می توانید برای تسلط بیشتر روی موضوع مطالعه کرده و دامنه اطلاعات خود را افزایش دهید. شما در ابتدا باید هدف خود را مشخص کرده و بدانید که می خواهید از کجا شروع کنید و به کجا برسید.

در مرحله دوم نوبت به ضبط صدای پادکست می رسد. بهتر است بدانید که صدای ضبط شده در یک استودیوی خوب و استاندارد تأثیر بسزایی بر روی کیفیت پادکست دارد با این حال اگر در ابتدای راه هستید و مایل به هزینه کردن نیستید می توانید این کار را در یک اتاق ساکت و موبایلی که کیفیت ضبط صدای خوبی داشته باشد انجام دهید.

پس از ضبط شما باید صدا را تدوین کنید که برای این کار می توانید از نرم افزارهای متنوع موجود استفاده کنید.

نحوه انتشار پادکست سومین مرحله از تولید آن است. شما می توانید برای انتشار پادکست خود از پلتفرم های مختلفی که وجود دارند استفاده کنید. شما باید علاوه بر پلتفرم های ایرانی، به پلتفرم های خارجی نیز توجه داشته باشید زیرا برای شما مزیت هایی دارند که نمی توان از آن ها غافل شد. یکی از این مزیت ها قرار دادن RSS در اختیار شماست که سبب می شود شما فقط با یک بار بارگذاری پادکست، در همه سرویس ها پادکست وجود داشته باشد.

منبع : هزینه پادکست تیم هشت



:: بازدید از این مطلب : 1233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : t8 digi

تیم هشت بزرگترین تیم تولید محتوا در ایران است.

بزرگترین تیم تولید محتوا در ایران
بزرگترین تیم تولید محتوا در ایران
کار ما در تیم هشت تولید محتوای هدفمند است.

یکی از مهم ترین استراتژی های ما در تولید محتوای هدفمند تولید محتوا بر اساس آنالیز رقبا است.

برای اینکه بدانید تولید محتوای هدفمند چیست حتما این ویدیو را مشاهده نمایید.

 


همان طور که مشاهده می نماییید تولید محتوا باید بر اساس استراتژی و هدفمند باشد و در غیر این صورت منجر به شکست پروژه خواهد شد.
البته صبر کنید.
هنوز یک خطر قطعی و خطرناک در این حوزه بیخ گوش وب سایت شماست.
حتما برای نجات وب سایت خدو این ویدیو را در تاثیر انتخاب عنوان در سئو مشاهده بفرمایید.

تولید محتوا بر اساس سئو یعنی تولید محتوایی که نتیجه می دهد و ورودی های ارگانیک را از موتورهای جستجو روانه وب سایت شما خواهد کرد.

چه کسی این نتیجه را تضمین میکند؟
ما تضمین میکنیم که شما نتیجه بگیرید و اگر نتیجه حاصل نشد طبق قرارداد بتوانید قرارداد را فسخ کنید و مبلغی هم پرداخت نکنید.

مگر قرارداد می بندید؟
بله. بر خلاف تمام تیم های تولید محتوا که پرداخت از طریق درگاه اینترنتی را پیشه کرده و هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند تیم هشت عاشق مسئولیت پذیریست و با عقد قرارداد با شما میخواهد خیال شما از همه بابت راحت باشد.

اگر سئو آن پیج ما خراب باشد چه؟
در صورت عقد قرارداد مشاوره رایگان در زمینه آپتیمایز وب سایت خود دریافت خواید کرد. همان طورکه گفتیم ما عاشق نتیجه گیری شما هستیم و بر اساس روابط برد برد پول دریافت میکنیم.

مطلب روز تولید محتوا برای سایت گیاهان دارویی
تولید محتوای هدفمند با تولید محتوای سئو محور چه فرقی دارد؟
در واقع منظور ما در این سایت از کاربرد هر دو واژه یکی است و اگر از پیج های دیگر سایت ما دیدن کرده باشید ممکن است معادل های مختلف این دو واژه را زیادببینید.

برای شروع همکاری چکار کنیم؟

برای شروع هکاری با ما تماس بگیرید و مشاوره اولیه رایگان دریافت کنید.

در صورتیکه دفتر و محل سکونت شما در تهران است امکان برقراری جلسه حضوری وجود دارد تا ایمان داشته باشید که نتیجه ما واقعا تضمینی است.

پس با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴
تیم هشت و تولید محتوا
تیم هشت به عنوان بزرگ ترین تیم تولید محتوا در ایران اعلام میکند که اماده ارائه خدمات تولید محتوای هدفمند به وب سایت های ایرانی است.

این نوع خدمات کاملا در نوع خود بی نظیر است.

به این معنا که از لحاظ قیمت حدود یک چهارم قیمت بازار است.

کافیست سری به سایت هایی که تولید محتوای هدفمند را با قیمت های ۱۲۵ هزار تومان برای هر مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای آن هم بدون تضمین نتیجه ارائه می دهند بزنید.

تیم هشت و تولید محتوا
تیم هشت و تولید محتوا
این فقط قیمت یکی از وب سایت های همکار ماست که دقیقا همین خدمات را با قیمتی حدود چهار برابر ارائه می دهد.

البته این را هم بگویم تولید محتوای هدفمند با همین قیمت هم کاملا ارزشش را دارد چون واقعا نتیجه خارق العاده خواهد بود.

حالا شما می توانید اینجا کلیک کنید و قیمت های تیم هشت را مقایسه نمایید.

قیمت های تیم هشت
قیمت های تیم هشت
لازم به ذکر است این قیمت ها در مرداد ماه سال ۹۸ اسکرین شات شده اند و ممکن است زمانی که شما این متن را می خوانید دچار تغییراتی شده باشند.

 

 

مگر قیمت های شما چقدر است ؟
قیمت های ما به حدی منصفانه است که حتی بسیاری از وب سایت ها و همکاران فعال در این حوزه سفارشات تولید محتوا یا حتی تولید محتوای هدقمند خود را به ما می سپارند.

مطلب روز تولید محتوای متنی
در واقع ما کارخانه تولید محتوا هستیم و طبیعیست که این وسط خیلی ها می توانند با تهیه کالا به قیمت کارخانه سودهایی برای خود داشته باشند که البته ما با آن مشکلی نداریم .

به هر حال می توانید لیست قیمت ها را از اینجا مشاهده نمایید.

 

چند محتوا در هر ماه لازم است؟
حتما خواهید پرسید چند محتوا در ماه لازم است و پاسخ این است که کاملا بستگی به وب سایت شما دارد .اما حداقل تعداد محتوا برای انکه اثر واقعی کار را مشاهده نمایید بین ۵۰ تا ۱۰۰ دعدد کانتنت هدفمند در ماه است.

تولید محتوا تخصصی
اگر وب سایت شما هم در حوزه تخصصی فعالیت دارد و قبلا دستی برای تولید محتوا دراز کرده اید حتما سرتان به سنگ خورده و پولتان را دور ریخته اید.

ما در تیم هشت با ارائه متدهایی از همکاری دو جانبه امکان تولید محتوای تخصصی را فراهم نموده ایم.

پس اگر محتوای شما محتوای تخصصی و علمی (مثلا محتوای وب سایت پزشکی) است جای نگرانی نیست و می توانید همکاری با ما را آغاز نمایید.

وظایف تیم تولید محتوا
شاید مهم ترین وظیفه تیم تولید محتوا در ابتدا تدوین استراتژی صحیح در حوزه انتخاب کلمات کلیدی هدفمند باشد.

بدون استراتژی مناسب و آجر چینی صحیح هرم کلمات کلیدی بسیار بعید است بتوان به موفقیت چمگیری در حوزه تولید محتوا و یا سئو دست یافت.

ما در تیم هشت با داشتن الگوریتم های اختصاصی آنالیز مارکت و کلمات کلیدی می توانیم استراتژی کار شما را تا حد زیادی تضمین کنیم.

 منبع : تیم تولید محتوای هشت



:: بازدید از این مطلب : 1203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : t8 digi

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

همانطور که می دانید امروزه گسترش اینترنت سبب شده تا تغییر و تحولات اساسی در تمامی ابعاد زندگی انسان ها اتفاق بیفتد؛ که از بزرگترین تاثیر اینترنت بر زندگی انسان می توان به دگرگونی مشاغل اشاره نمود. در حال حاضر اینترنت باعث شده تا خیلی از مشاغل قدیمی دیگر از بین بروند و مشاغل جدید دیگری متولد شوند.

اینترنت توانسته خیلی از مشاغل گوناگون قدیمی را، دستخوش تغییراتی اساسی نماید. امروزه با حضور اینترنت، واژگانی چون استارت آپ، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، بازاریابی و … به گوش می خورد. شاید تا قبل از اینترنت، ایده آل ترین حالت برای فردی که قصد دارد یک کسب و کاری برای خود راه اندازد، و از طریق آن امرار معاش نماید.

شما می توانید در زمینه تولید محتوا نیز از ما مشاوره دریافت نمایید.

 

پادکست دیجیتال مارکتینگ
پادکست دیجیتال مارکتینگ
راه اندازی یک فروشگاه مواد غذایی یا لباس فروشی بود که فرد پس از رسیدن به آن در پوست خود نمی گنجید. اما به جرات می توان گفت که امروز دیگر قائده بازی عوض شده است. گسترش سیستم های دیجیتال، ارتباطات و در دسترس بودن شبکه های اجتماعی باعث شده تا رقابت تنگاتنگی میان افراد صورت گیرد.

شما می توانید در این مرحله از خدمات سفارش تولید پادکست ما استفاده نمایید.

امروزه دیگر داشتن سرمایه به تنهایی برای ماندن در بازار کفایت نمی کند و نمی تواند سبب موفقیت شما شود.
با اینترنتی شدن کسب و کارها نه تنها شیوه مشاغل تغییر کرده، بلکه اینترنت توانسته شیوه های تبلیغات و بازاریابی را نیز دچار تغییر و تحول اساسی نماید.

اینترنت سبب شده تا تمام افراد از تمام نقاط دنیا بتوانند به راحتی ایده هایی که در سر دارند را عملی نمایند. از همین رو باقی ماندن در میدان کاری بسیار سخت است. اگر شما به عنوان یک کارآفرین یا استارت آپ به درستی عمل نکنید ممکن است که به لیست استارت آپ های شکست خورده بپیوندید. حال منظور ما از عملکرد درست چیست؟ راه اندازی یک کسب و کار دقیقا مانند یک انقلاب می ماند.

شاید انقلاب کردن کار ساده ای باشد اما حفظ آن انقلاب است که عملا کاری دشوار و سخت می باشد. اجازه دهید بهتر توضیح دهیم. فرض می کنیم شما توانستید ایده ای ناب و خوبی بیابید. در قدم بعد نوبت به جذب سرمایه گذار است و شما توانستید آن خان را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما به کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و درآمد خوبی هم دارید. اما بعد از مدتی می بینید که همه چیز آن طور که می خواستید پیش نمی رود.
کم کم می بینید شرکت های رقیبی ظاهر شدند و توانستند بخشی عظیمی از بازار را از چنگ شما در آورند.

دیگر سود دهی کم می شود و شما روز به روز به سوی ورشکستگی پیش می روید. اشکال کار کجاست؟ چگونه می توان از این اتفاق تلخ پیشگیری کرد؟ اینجاست که به همان حرف اول مقاله می رسیم که حفظ انقلاب، کار سختی است و اگر شما در کسب و کار خود تمام جوانب را نسنجید شکست می خورید.

در دنیایی که روز به روز به افراد جویای کار و صاحب ایده و افزوده می شود اگر شما بخواهید در سرجای خود باقی بمانید ناچارید که علاوه بر اینکه خدمات خودتان را روز به روز گسترش دهید، خود و شرکت تان را به افراد معرفی کنید و با جذب افراد بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به این هدف تولید محتوا می باشد. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد اما سوال مهم این است که کدام روش می تواند بیشترین بازدهی را برای کسب و کار ما داشته باشد.

اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا می تواند به رونق کسب و کار شما کمک فراوانی کند. یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است پادکست دیجیتال مارکتینگ می باشد. سوالات زیادی در این حوزه برای افراد وجود دارد سوالاتی مانند “دیجیتال مارکتینگ چیست؟”، “چه روش هایی برای تولید محتوا وجود دارد؟”، “پادکست چیست؟”

اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
اهمیت انتخاب هوشمندانه روش تولید محتوا
چگونه می توانیم پادکست دیجیتال مارکتینگ تولید کنیم”، “چه ایده هایی برای تولید پادکست دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟”، “چه ابزاراتی برای تولید پادکست دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟” و خیلی دیگر از این سوالات که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، از همین رو برآن شدیم تا در این مقاله به طور تخصصی به موضوع پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و شما را با روش های تولید محتوا آشنا نماییم.

در این مقاله ما قصد داریم تا ابتدا به خود مقوله دیجیتال مارکتینگ بپردازیم، سپس در کنار بیان انواع روش های تولید محتوا، به بررسی موضوع پادکست ها و پادکست دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.


سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ می دهیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ به چه صورت کار می کند؟
تولید محتوا چیست؟
پادکست چیست؟
تولید پادکست چه مزایایی دارد؟
پادکست ها چه مزایایی برای کسب و کارها دارند؟
محتوای صوتی و پادکست ها چه تاثیری بر سئو می گذارند؟
برای تولید پادکست داشتن چه ایده هایی مفید می باشد ؟
پادکست ها چه کاربردی برای کسب و کارها دارند؟
چگونه می توانیم یک پادکست خوب بسازیم؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بحث در مورد دیجیتال مارکتینگ بحث مفصلی است اما از آن جایی که موضوع مورد بررسی ما در این مقاله پادکست دیجیتال مارکتینگ است. به طور خلاصه در مورد دیجیتال مارکتینگ و انواع روش های آن توضیح می دهیم.


دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به طور کلی در هر کسب و کاری که شما از ابزارات دیجیتالی مانند سرویس های ایمیل، وب سایت ها، پیامک و … برای تبلیغات، نظرسنجی ها و ارتباط با مشتریان خود استفاده نمایید، این فعالیت شما در گروه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد. در یک تعریف کلی می توانیم بگوییم که دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از ابزارآلات دیجیتالی برای بازاریابی خدمات و محصولات کسب و کار شما.

روش های زیادی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد اما همه آن ها یک هدف کلی را دنبال می کنند و آن هدف هم دادن اطلاعات به مشتری است.
حال سوالی که در این بین پیش می آید این است که هدف از دادن اطلاعات به مشتری چیست؟ اجازه دهید تا پاسخ این سوال را با یک سوال بگوییم. خریدهای مردم در ۱۵ سال پیش چگونه بود؟ در گذشته رقابت در بازار کم بود و به طور کلی کسب و کارها به صورت سنتی اداره می شدند و مشتریان عمدتا چاره ای به جز خرید همان محصول موجود با همان خدمات نداشتند.

در غیر این صورت کارشان به مشکل بر می خورد. اما امروزه ممکن است یک خدمات را همزمان ۱۰ ها شرکت عرضه نمایند. شاید بتوان تاکسی ها را به عنوان یک مثال خوب در نظر گرفت. به نظر شما واقعا شکل خدمات تاکسی ها در گذشته با امروز که شرکت های تاکسی رانی آنلاین پا به میدان گذاشته اند تفاوت نکرده است؟ یا به عنوان مثالی دیگر می توان از تلفن های همراه نام برد.

مطلب روز راهنمای ساخت پادکست
در گذشته چند برند برای تولید تلفن همراه موجود بود؟ تنوع محصولات آن ها چقدر بود. اما امروزه بازار طوری شده که معروف ترین و با سابقه ترین برند های تولید کننده تلفن همراه با کوجکترین اشتباهی به قعر جدول می روند.
اما علت این واقعه چیست؟ واضح است امروزه با گسترش ارتباطات نحوه تصمیم گیری مشتریان در مورد خرید یک محصول تغییر کرده است. مشتریان قبل از خرید هر محصولی به دنبال کسب اطلاعات از آن هستند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به خودتان نگاهی کنید! محال است قبل از خرید یک دوربین عکاسی سری به سایت های اینترنتی نزنید.

حال با وضعیت موجود برنده بازی کیست؟ پاسخ کاملا واضح است، کسی که بتواند در هنگام تصمیم گیری مشتری، بیشترین تاثیر را روی او بگذارد و این کار هم با تولید محتوا محقق می شود. احتمال زیاد این سخت معروف بیل گیتس را شنیده باشید که می گوید محتوا پادشاه است.

اگر به نحوه خرید کردن خودتان یا اطرافیانتان دقت کرده باشید می توانید این تغییر را حس کنید و پی به مفهوم واقعی این جمله ببرید. البته ما زیاد نمی خواهیم به بحث در مورد کاربرد های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. تا بدین جا این مطالب را گفتیم تا شما را به یک دید مشترک نسبت به مقوله دیجیتال مارکتینگ نزدیک کنیم.

منبع : پادکست دیجیتال مارکتینگ تیم هشت



:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد